Зочид буудлын талаарх хэрэглэгчийн сөрөг сэтгэгдэл ямар үр нөлөөтэй вэ?

Үйлчилгээнд сэтгэл хангалуун байсан зочдоос илүүтэйгээр сэтгэл ханамжгүй гарсан зочид илүү сэтгэгдэл бичиж, санал гомдлоо ирлэрхийлэх хандлагатай байдаг.
Үүнээс болж зочид буудал, амралтын газрууд ирээдүйн боломжит захиалгынхаа 30%-ийг алддаг байна. Тиймээс, яагаад сөрөг сэтгэгдэл үүсч байна, хэрхэн үүнээс сэргийлэх вэ гэдгийг ойлгож, давтан гаргахгүйн тулд тохиромжтой арга хэмжээг авч хэрэгжүүлж байх нь маш чухал юм.